About page title image

ÖZEL DERSLER

SMALL GROUP TRAINING | MAX 5 KİŞİLİK | 60 DK

Küçük grup antrenmanları, neden mi tercih etmeliyiz; büyük grup derslerinde çok mu yalnız kalıyorsunuz, kalabalık mı geliyor, eğitmen size uzak mı kaldı, sadece birkaç arkadaşınız ve eğitmen olsa ne güzel olurdu dimi? İşte bütün bunlar için 4-5 kişiden oluşturulmuş derslerin özel ilgi ve alaka ile PT farkını gözetmeyecek %100 verim almanızı sağlayacak size özel bir sınıfınız olacak.

TEK KİŞİLİK ÖZEL DERS | 60 DK

Kişiye özel eğitmeniniz ile antremanlarından yüzde yüz verim alabileceksiniz. Düzenli olarak yapılacak olan ölçümler ve kişiye özel beslenme planları ile antrenmanlardaki sonucun artması hedeflenmektedir.

KICKBOKS | BOKS

Profesyonel hedefleriniz için ya da yağ yakımınızı hızlandırmak amacıyla tercih edebileceğiniz 1 saatlik kickboks antrenmanıyla 500-700 kalori yakmanız mümkün.

CROSSFIT

Esneme, ağırlık ve kardiyo yoğunluklu bir antrenman modeli olan Crossfit ile hız, çeviklik ve dayanıklılık kazanırsınız. Kalori yakımı antrenman içeriğine göre değişiklik gösterir.

TRX SUPENSION TRAINING

TRX ekipmanıyla kişiye özel kuvvet antremanınızı özelleştirir. Kendi vücut ağırlığınızla yaptığınız TRX antrenmanları kas kuvvetinizi ciddi seviyede arttırır. Orta ve üst seviye antrenman kategorisindedir.

REFORMER PİLATES

Yaklaşık yüz yıllık geçmişe sahip olan Pilates günümüzde modern haliyle fiziksel ve zihinsel uygunluğunuzu en iyi seviyeye taşır. Yediden yetmişe her vücut ve sağlık parametresine uygundur. Vücuttaki postral bozuklukları iyileştirmek, doğru nefes almayı öğrenmek ve kasları sıkılaştırmak için ideal.